יום חמישי, 29 באפריל 2010

עליתי לארץ מרומניה בשנת 1965.


עליתי לארץ מרומניה בשנת 1965.
אחרי סירוב שלטונות רומניה לאפשר את עלייתנו לארץ (מרטה האח וההורים)
בפעם השלישית צלחה עלייתנו.
התחנה הראשונה לעלייה הייתה באיטליה,שם שהינו במשך חודש בעיר נפולי.
אחרי חודש שאלו את הורי לאיזה מדינה הם רוצים לעלות : קנדה,ארצות הברית או ישראל.
כמובן שהורי כציונים שרופים בחרו באפשרות השלישית.
כשהגענו לישראל התעקשנו על מגורים במרכז הארץ והפנו אותנו לבני ברק.
בבית הספר,בכיתה הושיבו אותי ליד ילדה דוברת רומנית שהסבירה לי ותרגמה לי לעיתים
את השפה והבין הילדים ללימודים למדתי את השפה.
אחר כך המשכתי ללימודי תיכון בסמינר.
היום אני כבר גמלאית של משרד החינוך,גדלתי חמישה ילדים משלושה יש לי כבר שישה נכדים
ועדיין בבית שני סטודנטים.
עכשיו כגמלאית יש לי פנאי לתחביבים כמו לימוד מחשבים בבית הספר "עתיד" עם המורה חן
ומורת העל רחל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה