יום חמישי, 20 במאי 2010

סמינר מורים וסיפור אבי


מוסד לימודים המכשיר את המעוניינים והמתאימים ללמד מקצועות שונים בבתי ספר.
המוסד בו אני הוכשרתי נמצא באותם ימים בגבעתיים.
הוא משרת את כל הלומדים מהסביבה וגם מכל הארץ.
מאז שסיימתי לימודיי בקרתי בו שנים ראשונות להשתלמויות שונות ואחר כך הוא נסגר.
את תקופת הלימודים אני זוכרת כחוויה חד פעמית בה רכשתי השכלה,ידע וחברים.

אישיות פרטית – אבא
אבי תרם רבות לעיצוב אישיותי ושימש לי דוגמא אישית לאורך כל חייו.
הוא היה אדם מאוד חכם בעל השכלה אוניברסיטאית מה שהיה נדיר באותם הימים
ובמיוחד ליהודים בחו"ל.
לימים התמנה לסגן שר התרבות ברומניה ורק אחרי שנודע למנהיגים שהוא משתתף
באסיפות ציוניות,פוטר מתפקידו.
בזמן לימודיו במשך 3 שנים חייתי רק עם אמא כי הוא למד רחוק מאוד וכל חופשה שלו
הייתה לי שמחה גדולה בלב וכשהוא נעדר הייתי מסתכלת על תמונתו בגעגועים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה